Stu prublemu continueremu à introduverà i materiali di l'insulazione di fibre refractori usati in a custruzzione di furnace
1) Fibra refrattativu
U Fiber Refractoriu, cunnisciutu ancu cunnisciuta di ceramica, hè un tipu di mercatu ceramicu, hè un tippu di mercatu inorganiale, chì hè un compitu bignale inorgani o cristallina cumpostu da l'al2o3 è sio2 cum'è cumpunenti principali. Cum'è materiale di insulazione refrattoria ligera, pò salva energia da 15-30% quandu utilizate in dipizii industriali. Fibra refrattale hà e seguenti cose boni:
(1) Resistenza di temperatura alta. A temperatura di u travagliu di u fibiu di u travagliu silento italiano hè di 1200 ° C, è a fibra di travagliu storichi fiber di fiber generale cume sfibitu è a lana roccia è 650 ° C.
(2) isulazione termale. A lingua termali di firbitore trasferimentu hè assai bassu à a cuncernmentaria ambienza è a capimmera ambientale à 100/4 di l'olività luminosi, e a so capacità di calore hè alto. U grossu di u fornu di Pruvidenziatu pò esse ridutta da circa mità di paragunamentu cumparate cù l'usu di i mattoni refrattorii ligeri.
U prossimu numeru, continueremu à presentàParripiamentu di l'Fibru Farerusatu in custruzzione di furnace. Per piacè stà sintonizatu!
Tempu post: mar-27-2023