Forni à campana

Cuncepimentu di Risparmiu Energeticu à Alta Efficienza

Cuncepimentu è custruzzione di u rivestimentu di riscaldamentu di forni à campana

bell-type-furnaces-1

bell-type-furnaces-2

Panoramica:
I forni di tippu campanile sò aduprati principalmente per u ricottore luminosu è u trattamentu termicu, allora sò forni intermittenti à temperatura variata. A temperatura ferma trà 650 è 1100 ℃ soprattuttu, è cambia per u tempu specificatu in u sistema di riscaldamentu. Basatu annantu à u caricu di furnace di tippu campana, ci sò dui tippi: u fornu quadratu di campanile è u fornu tondulu di campanile. E fonti di calore di i forni à campana sò per u più gasu, seguitatu da l'elettricità è l'oliu leggeru. Generalmente, i forni à campana sò custituiti da trè parti: una cuperta esterna, una copertura interna è una stufa. U dispositivu di combustione hè generalmente piazzatu nantu à a copertura esterna isolata cù un stratu termicu, mentre i pezzi sò posti in a copertura interna per riscaldà è raffreddà.

I forni à campana anu una bona tenuta à l'aria, bassa perdita di calore, è alta efficienza termica. Inoltre, ùn anu bisognu nè di una porta di furnace, nè di un meccanismu di elevazione è di altri vari meccanismi di trasmissione meccanica, cusì risparmianu costi è sò largamente aduprati in i forni di trattamentu termicu di i pezzi.
Dui requisiti più critichi per i materiali di rivestimentu di u fornu sò u pesu leggiu è l'efficienza energetica di e coperture di riscaldamentu.

Prublemi cumuni cù u refracto leggeru tradiziunalemattoni ry o st castable liggerue rutture includenu:

1. I materiali refrattarii cun una grande gravità specifica (in generale i mattoni leggeri refrattarii leggeri anu una gravità specifica di 600KG / m3 o più; castable leggiu hà 1000 KG / m3 o più) richiedenu una grande carica nantu à a struttura in acciaio di u coperchio di u fornu, cusì sia u cunsumu di a struttura di l'acciaiu sia l'investimentu in a custruzzione di furnace aumentanu.

2. A copertura esterna ingombrante affetta a capacità di elevazione è u spaziu di u pavimentu di l'attelli di produzione.

3. U fornu di tippu campanile hè azionatu à temperature variate intermittenti, è mattoni refrattarii leggeri o luce castabile anu una grande capacità termica specifica, una alta conducibilità termica, è un cunsumu d'energia enorme.

Tuttavia, i prudutti di fibre refrattarie CCEWOOL anu una bassa cunduttività termica, bassa conservazione di calore è bassa densità di volume, chì sò i motivi principali per e so ampie applicazioni in coperture di riscaldamentu. E caratteristiche sò e seguenti:

1. Una larga gamma di temperatura operativa è vari moduli di candidatura
Cù u sviluppu di a produzzione è a tecnulugia di fibre ceramiche CCEWOOL, i prudutti di fibre ceramiche CCEWOOL anu ottenutu serializazione è funzionalizazione. In termini di temperatura, i prudutti ponu risponde à i requisiti di e diverse temperature chì và da 600 ℃ à 1500 ℃. In termini di morfologia, i prudutti anu sviluppatu à pocu à pocu una varietà di trasfurmazioni secondarii o prudutti di trasfurmazioni prufondi da u cotonu tradiziunale, coperte, prudutti in feltru à moduli di fibre, tavule, parti in forma speciale, carta, tessili in fibra è cusì. Pò soddisfà pienu i requisiti di i forni industriali per i prudutti di fibra ceramica in vari settori.
2. Piccula densità di vulume:
A densità di vulume di i prudutti di fibra ceramica hè generalmente 96 ~ 160kg / m3, chì hè circa 1/3 di mattoni leggeri è 1/5 di u leggeru castable refrattariu. Per u fornu novu prughjettatu, l'usu di prudutti di fibra ceramica ùn pò micca solu salvà l'acciaio, ma ancu fà caricare / scaricà è trasportà più facilmente, propulsendu u prugressu in a tecnulugia di u fornu industriale.
3. Piccula capacità di calore è pruvista di calore:
Rispuntendu à i mattoni refrattari è i mattoni isolanti, a capacità di i prudutti di fibra ceramica hè assai più bassa, circa 1 / 14-1 / 13 di mattoni refrattari è 1 / 7-1 / 6 di mattoni isolanti. Per u fornu campanile à funziunamentu intermittente, si pò salvà una grande quantità di cunsumu di carburante senza produzzione.
4. Custruzzione semplice, cortu periodu
Cum'è e coperte è i moduli in fibra di ceramica anu una elasticità eccellente, a quantità di cumpressione pò esse prevista, è ùn ci hè micca bisognu di lascià i giunti di espansione durante a custruzzione. Di conseguenza, a custruzzione hè faciule è simplice, chì pò esse cumpletata da travagliadori qualificati regulari.
5. Operazione senza fornu
Adottendu u rivestimentu pienu di fibra, i forni ponu esse rapidamente riscaldati finu à a temperatura di u prucedimentu, se ùn sò micca limitati da altri cumpunenti metallichi, ciò chì migliora assai l'usu efficace di i forni industriali è riduce u cunsumu di carburante senza produzzione.
6. Conduttività termale assai bassa
A fibra ceramica hè una cumbinazione di fibre cù un diametru di 3-5um, dunque hà una cunduttività termica assai bassa. Per esempiu, quandu una manta di fibra alta in alluminiu cù una densità di 128 kg / m3 ghjunghje à 1000 ℃ à a superficie calda, u so coefficiente di trasferimentu di calore hè solu 0,22 (W / MK).
7. Bona stabilità chimica è resistenza à l'erosione di u flussu d'aria:
A fibra ceramica pò esse erosa solu in l'acidu fosforicu, à l'acidu fluoridru è in alcali caldi, è hè stabile per altri media corrosivi. Inoltre, i moduli in fibra ceramica sò fatti da pieghe continue di coperte in fibra ceramica à un certu ratio di compressione. Dopu chì a superficie sia trattata, a resistenza à l'erosione di u ventu pò ghjunghje à 30m / s.

A struttura di applicazione di a fibra ceramica

bell-type-furnaces-01

A struttura di rivestimentu cumunu di u coperu di riscaldamentu

A zona di u bruciatore di u coperu di riscaldamentu: Adotta una struttura composita di moduli in fibra ceramica CCEWOOL è tappeti in fibra ceramica stratificata. U materiale di e coperte di rivestimentu posteriore pò esse un gradu inferiore à u materiale di u materiale di u modulu di stratu di a superficie calda. I moduli sò disposti in tipu "un battaglione di suldati" è fissi cù anguli di ferru o moduli suspesi.
U modulu angulare di ferru hè u modu u più faciule per l'installazione è l'usu in quantu hà una struttura d'ancoratura simplice è pò prutege a pianezza di u fornu di u fornu à u più grande.

bell-type-furnaces-02

Zoni sopra à u bruciatore

Hè aduttatu un metudu di stratificazione di coperte in fibra ceramica CCEWOOL. U rivestimentu di u fornu stratificatu richiede generalmente da 6 à 9 strati, fissati da viti in acciaio resistenti à u calore, viti, carte rapide, carte rotanti, è altre parti di riparazione. Coperte in fibra ceramica di alta temperatura sò aduprate circa 150 mm vicinu à a superficia calda, mentre chì l'altre parti utilizanu coperte in fibra ceramica di bassa qualità. Quandu si ponenu coperte, i ghjunti devenu esse à u minimu 100 mm di distanza. E coperte interne di fibra ceramica sò unite à u culpu per facilità a custruzzione, è i strati nantu à a superficia calda piglianu u metudu chì si sovrappone per assicurà l'effetti di sigillatura.

L'effetti di l'applicazione di u rivestimentu in fibra ceramica
L'effetti di a struttura piena di fibre di u coperu di riscaldamentu di i forni à campana sò rimasti assai boni. A copertura esterna chì adotta sta struttura ùn garantisce micca solu l'isulamentu eccellente, ma permette ancu una custruzzione faciule; dunque, hè una nova struttura cù grandi valori promozionali per i forni di riscaldamentu cilindrici. 


Tempu di posta: Apr-30-2021

Cunsultazione Tecnica

Cunsultazione Tecnica