Cuncepimentu è custruzzione di forni di idrogenazione
Panoramica:
U fornu di idrogenazione hè un tipu di fornu di riscaldamentu tubulare, chì purifica è affina l'oliu crudu eliminendu e so impurità, cum'è zolfu, ossigenu è azotu, è saturendu olefine durante l'idrogenazione, per mezu di reazioni di cracking è isomerizazione à una pressione più alta (100-150Kg / Cm2) è temperatura (370-430 ℃). Basatu annantu à diversi tippi di oliu crudu raffinatu, ci sò forni di idrogenazione di gasoil, forni di idrodesulfurazione di l'oliu residuale, forni di idrogenazione di raffinazione di benzina ecc.
A struttura di u fornu di idrogenazione hè simile à quella di un fornu di riscaldamentu tubulare ordinariu, in forme sia di un cilindru sia di una scatula. Ogni furnace hè cumpostu da una camera di radiazione è una camera di cunvezione. U calore in a camera radiante hè trasferitu principalmente da radiazioni, è u calore in a camera di cunvezione hè trasferitu principalmente da cunvezione. Sicondu e cundizioni di reazione di idrogenazione, cracking è isomerizazione, a temperatura di u fornu di u fornu di idrogenazione hè di circa 900 ° C. In vista di e caratteristiche di sopra di u fornu di idrogenazione, u rivestimentu in fibra hè generalmente adupratu solu per i muri è a cima di a camera radiante. A camera di cunvezione hè generalmente cast cù castable refrattariu.
Determinazione di i materiali di rivestimentu:
Cunsidendu u temperatura di u fornu (di solitu circa 900℃) è una atmosfera ridutta debule in u hfurnace d'idrogenazione cum'è i nostri anni di sperienza di cuncepimentu è di custruzzione è u fattu chì a gran numaru di i bruciatori sò generalmente distribuiti in u fornu in cima è in fondu è in i lati di u muru, u materiale di rivestimentu di furnace di idrogenazione hè decisu à cumprende una fodera di mattone chjaru CCEFIRE altu 1,8-2,5 m. E parti rimanenti adupranu cumpunenti CCEWOOL in fibra di ceramica in alluminiu altu cum'è materiale di superficie calda per u rivestimentu, è i materiali di rivestimentu posteriore per i cumpunenti in fibra ceramica è mattoni leggeri usanu coperte standard in fibra CCEWOOL.
Un furnace cilindricu:
Basatu nantu à e caratteristiche strutturali di u fornu cilindricu, a parte di mattone chjaru in u fondu di i muri di u fornu di a camera radiante deve esse piastrellata cù coperte di fibra ceramica CCEWOOL, è poi accatastata cù mattoni refrattari leggeri CCEFIRE; e parti rimanenti ponu esse piastrellate cù dui strati di coperte di fibra ceramica standard CCEWOOL, è poi accatastate cù cumpunenti in fibra di ceramica di alta alluminiu in una struttura d'ancurazione à spina di pesce.
A cima di u fornu adopra dui strati di coperte di fibra ceramica standard CCEWOOL, è poi accatastate cù moduli in altu alluminiu in una struttura d'ancura appesa à un foru è moduli pieghevoli saldati à u muru di u fornu è fissati cù viti.
Un furnace box:
Basatu nantu à e caratteristiche strutturali di u fornu in scatula, a parte di mattoni leggeri in fondu à i muri di u fornu di a camera radiante deve esse piastrellata cù coperte di fibra ceramica CCEWOOL, è poi accatastata cù mattoni refrattari leggeri CCEFIRE; u restu pò esse piastrellatu cù dui strati di coperte di fibra ceramica standard CCEWOOL, è poi accatastatu cù cumpunenti di fibra alta in alluminiu in una struttura d'ancura angulare di ferru.
A cima di u fornu adopra dui strati piastrellati di coperte di fibra ceramica standard CCEWOOL accatastate cù moduli in fibra di ceramica di alta alluminiu in una struttura d'ancura appesa à un foru.
Queste duie forme strutturali di i cumpunenti di fibra sò relativamente fermi in installazione è riparazione, è a custruzzione hè più rapida è più cunveniente. Inoltre, sò faciuli da smuntà è assemblà durante a manutenzione. U rivestimentu in fibra hà una bona integrità, è e prestazioni di isolamentu termicu sò rimarchevuli.
A forma di l'installazione di l'installazione di u rivestimentu in fibra:
Sicondu e caratteristiche di a struttura d'ancurazione di i cumpunenti di fibre, i muri di u fornu adopranu cumpunenti di fibre "a spina di pesu" o "angulu di ferru", chì sò disposti in a listessa direzzione longu à a direzzione di piega. E coperte di fibre di u listessu materiale trà e diverse file sò piegate in forma di U per cumpensà a calata di a fibra.
Pè u foru cintrali chì elevanu i cumpunenti di fibre stallati longu à a linea centrale finu à a riva di u fornu cilindricu in cima di u fornu, hè aduttatu u dispusitivu "pavimentu in parchet"; i blocchi pieghevoli à i bordi sò fissati da viti saldate nantu à i muri di u fornu. I moduli pieghevoli si espandenu in a direzzione versu i muri di u fornu.
I fori cintrali chì elevanu i cumpunenti di fibra in cima di u fornu à scatula adopranu un accunciamentu di "pavimentu in parchet".
Tempu di posta: Maghju-10-2021