Cuncepimentu è custruzzione di forni di riscaldamentu di tippu camminatore (trattamentu termicu)
Panoramica:
U fornu di tippu marchjadore hè l'attrezzatura di riscaldamentu preferita per fili ad alta velocità, barre, tubi, billette, ecc., Chì di solitu si compone di una sezione di preriscaldamentu, una sezione di riscaldamentu è una sezione di immersione. A temperatura in u furnace hè principalmente trà 1100 è 1350 ° C, è u carburante hè principalmente gasu è oliu ligeru / pesante. Quandu a temperatura di u fornu in a sezione di riscaldamentu hè inferiore à 1350 ℃ è u flussu di i fumi in u fornu hè menu di 30m / s, si raccomanda chì i muri di u fornu sopra u bruciatore è u rivestimentu di u fornu in cima di u fornu adopranu una struttura piena di fibre (moduli di fibra ceramica o struttura di vernice spray in fibra ceramica) per uttene i migliori effetti d'isolamentu di risparmiu energeticu.
A struttura di applicazione di u rivestimentu di u fornu
Sottu à u brusgiatore
In cunsiderazione di a corrosione da a scala di ossidu, u fondu di u fornu di riscaldamentu di tippu camminatore è e parti sottu à u bruciatore murale laterale adopranu di solitu a struttura di rivestimentu di pannelli in fibra ceramica CCEWOOL, mattoni di argilla isolante leggera, è castable.
Sopra à u brusgiatore è in cima di u furnace
In cunsiderazione di e cundizioni di travagliu di e parti superiori di i bruciatori murali laterali nantu à u fornu di riscaldamentu di tippu camminante è cumbinatu cù u cuncepimentu di a struttura di rivestimentu è l'esperienza di applicazione, e seguenti strutture ponu esse adottate per uttene boni effetti tecnichi è ecunomichi.
Struttura 1: A struttura di fibre ceramiche CCEWOOL, castable in fibra, è blocchi di impiallacciatura in fibra di mullite policristallina;
Struttura 2: A struttura isolante di coperte in fibra ceramica CCEWOOL piastrellate, moduli in altu alluminiu, blocchi di impiallacciatura in fibra policristallina
Struttura 3: Parechji furnaci attuali di tippu marchjadore adopranu a struttura di mattoni refrattarii o castabile refrattariu. Tuttavia, dopu l'usu à longu andà, spessu si verificanu fenomeni, cum'è u surriscaldamentu di a pelle di u fornu, una grande perdita di dissipazione di calore è una seria deformazione di a piastra di u fornu. U metudu più direttu è efficace per a trasformazione di risparmiu energeticu di u rivestimentu di u fornu hè di incollà strisce di fibra CCEWOOL nantu à u rivestimentu originale di u fornu.
A porta di bloccu di l'outlet
Forni di riscaldamentu induve e parti riscaldate (tubi d'acciaiu, lingotti d'acciaiu, barre, fili, ecc.) Sò spessu sfruttati in generale ùn anu micca una porta di fornu meccanica, chì pò causà una grande quantità di perdita di calore radiante. Per i forni cù intervalli di tappatura più lunghi, a porta di u fornu meccanicu hè spessu scomoda da operà per via di a sensibilità di u meccanismu d'apertura (sollevamentu).
Tuttavia, un cortina di focu pò risolve facilmente i prublemi sopra. A struttura di u cortina chì blocca u focu hè una struttura cumposta cù una manta in fibra intrappulata trà dui strati di tela di fibra. Diversi materiali di superficie calda ponu esse scelti secondu a temperatura di u fornu di riscaldamentu. Stu pruduttu hà assai caratteristiche eccellenti, cume piccule dimensioni, pesu leggeru, struttura semplice, installazione cunveniente, resistenza à a corrosione, è proprietà fisiche è chimiche stabili à alte temperature. L'applicazione di stu pruduttu risolve cù successu i difetti di a porta originale di u fornu di riscaldamentu, per esempiu, struttura pesante, enormi perdite di calore, è elevatu tassi di manutenzione.
Tempu di posta: Apr-30-2021